Monday, January 11, 2016

welcome 2016


Omg da lame aku tak updet blog ni ahaha...da 2016 kot huhu

Mengulas post kehadiran baru tu,mende yang dah lepas,tapi aku rase aku patut bagitau ape yang terjadi,adalah sesuatu memori yang indah bagi diri aku sepanjang aku hidup.Semenjak die melekat macam gam dgn aku,memule tu kiterorg mcm biasa je.Tapi bile dah lame lame...rase excited gile.

Dia suke buat lawak dan caring.Campor nada suara die yang caring dan romantik,aku rase mcm disayangi selalu bile bersama dgn dia.Dah lama kot aku tak rasa cmtu.Everytime kluar dgn dia,die suke buat lawak.Merepek pun ada gak,tapi point die nak bagi aku gelak je.Aku ingat dgn jelas lagi mase die bgtau aku.Mase tu kiterorg dlm kereta.Aku cakap dengan die,kalau aku dengan dia,boleh pecah perut aku.Asyik nak gelak je.Lepas tu die jawab dalam nada agak serius yang die nak buat aku happy je.Omaigod,takleh aku bayangkan perasaan aku time tu.Terharu,gembira,sedih pun ada.Selama ni takde sape pun pernah kisah pasal aku.Aku nak tunggang terbalik ke takde sape pun ambil peduli.Malahan org tak pernah ambil berat dan kisah pasal aku.Dan tetibe makhluk depan aku ni dengan selamba tenuknya bagitau aku tujuan dia nak buat aku happy.Aku terdiam jap time tu.Mmg aku tak sangka jawapan dia.Lepas tu aku kaver dgn gelak je sebab aku tak tau nak kate ape.

Balik je dari rumah,memang terngiang ngiangla kata kata dia sepanjang malam dalam otak aku.Memang indah je mimpi aku malam tu hahaha...

No comments:

Post a Comment